Coca-Cola & Peper in je Zaak

Samenwerking Coca-Cola & Peper in je Zaak: gereduceerd tarief voor Coca-Cola afnemers

Vanaf augustus 2019 is er een samenwerking tussen Coca-Cola European Partners en Peper in je Zaak eigenaar Stefanie van der Maas. Stefanie heeft met een trouwe achterban van 20.000 volgers op social media en 55.000 bezoekers op haar site veel kennis opgedaan over het juiste gebruik van social media platformen zoals Instagram. Via haar bedrijf Peper in je Zaak geeft zij trainingen aan horeca ondernemers waarbij zij deze kennis met hen deelt en praktische vragen behandelt.

Tijdens deze training focust zij op specifieke doelen die de ondernemers willen behalen door middel van Instagram. Hoe zorg je ervoor dat je Instragram zo inzet dat het je meer omzet oplevert? Hoe maak je van al die volgers, vaste gasten? Hoe word je ontdekt door duizenden potentiële mensen, die naar jouw zaak willen? Wat zijn de do’s en don’ts? Met veel ruimte voor vragen en toepassing op de klant in kwestie zorgt Stefanie ervoor dat jij als ondernemer snapt hoe instagram werkt en ga je vol nieuwe ideeën en inspiratie naar huis.

De partnerschap met Stefanie heeft ervoor gezorgd dat Coca-Cola afnemers nu tegen een gereduceerd tarief de training van Stefanie kunnen volgen. Ben je benieuwd wat je allemaal kunt leren in deze training? Klik dan hier voor de volledige uitleg!